Кошик порожній

Ваше ім'я (обов'язково):

Ваш email (обов'язково):

Тема (обов'язково):

Ваше повідомлення (обов'язково):


 Ім’я *
 E-mail *
 Сайт
 Відгук *
* Обов’язково

Захист від спаму
Введіть, будь ласка, цей текст у поле перед збереженням.
captcha

(54)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Виктория
28.08.2017 15:45
Прекрасный сервис, очень удобно самой все выбирать и забирать заказ! Приятные цены, в общем, все на высшем уровне!

Яна
03.08.2017 21:35
Хотелось бы обратить ваше внимание на скорость обслуживания в "Копейке" г.Полтава ул. Грушевского, 2б.Были очень довольны открытием аптеки в нашем районе,но совершив три визита,радости становится все меньше и меньше....Сегодня простояла в очереди больше 20 мин.,из 3-х касс,работает одна и очень медленно....Людей собрался полный зал,а остальные провизоры как будто этого и не замечали,после возмущения очереди,открыли вторую кассу,а провизор вместо того чтобы решить все вопросы мирным способом вступила в бурный спор с клиентами.Ну неужели так сложно спокойно разговаривать с людьми?Почему-то мне кажется,что нужно было уладить конфликт,а не подстегивать людей к скандалу....




Добрый день!У нас работающие 3 кассы:2 из них с 8,00-20,00,а одна  с 9,00 до 18,00.Маркировщика у нас нет,принимает товар весь коллектив по мере поступления.После 18,00 работает  2 первостольника,соответственно они же отпускают живую очередь и собирают инет.заказы.Была проведена работа с первостольником который вступает в конфликт с покупателем.


Ольга
27.07.2017 18:15
Доброго дня! Хочется поділитися своїми враження, відвідавши одну з аптек сьогодні. Зробивши інтернет замовлення, я з впевненістю думала, що заберу його без проблем. Нажаль так не вийшло.... Зайшовши в аптеку, я підійшла до каси запитати як можна отримати інтернет замовлення, у відповідь я почула хамську відповідь, що "каса не працює і ставайте в кінець черги", а там, вибачте, біля 20 чоловік!!!! В мене виникає питання: "В чому оригінальність Вашої аптеки, якщо зробивши інтернет замовлення, я вимушена стояти в черзі?".





Добрый день Ольга! Приносим извинения за ситуацию. Клиент, который сделал заказ через интернет должен обслужиться внеочереди. Напишите пожалуйста адрес аптеки в которой произошел этот инцидент.



Оксана
20.07.2017 13:18
Добрый день, дорогая аптека. Плохие отзывы редко пишу, но здесь не сдержалась... Как-то стыдно мне стало за Вас.... Я с дочкой Варей (ей 2 года) участвовали в Конкурсе к дню Защиты детей " Подаруй усмишку". Нужно было сфотографировать ребенка возле аптеки и выложить фото. Заметьте, это детский конкурс... Мы все так и сделали и ждали результатов. Первое, результаты в правилах написано должны были огласить 30 июня. По сей день результатов на официальном сайте и в Фб нет. Я написала на горячую линию , и после этого мне позвонили и сказали прийти за подарком, сказав: "Там косметичка и для ребенка что-то". На радостях мы побежали в аптеку и что?! Все помним, что это детский конкурс.. В косметичке 5 презервативов и пачка памперсов для новорождённого. Варе уже 2. Как это понимать?! Это же детский конкурс! Что за неуважение, лучше бы вообще ничего не подарили. Стыдно и неприятное, что у нас такое отношение к детям!



Добрый день. Передано Гречко О. В отдел рекламы


Олександр
13.07.2017 10:38
Зробіть пошук по препаратам україномовним.



Добрый день. Ваша просьба передана в IT отдел.


Вітаємо в системі електронних замовлень сайту "Аптека Копійка"!

Даний сервіс створений для швидкого пошуку медикаментів, предметів медичного призначення, лікувальної косметики та іншої продукції, що є в асортименті аптечної мережі. За допомогою цієї системи Ви можете замовити необхідні Вам товари в аптеці, що має найзручніше місце розташування, та за нижчими цінами, ніж ті, що можуть бути запропоновані Вам в роздрібній мережі.

Реалізація товарів за допомогою даного сервісу здійснюється за умови самостійного вивезення, оскільки на сьогодні це єдино можливий варіант доставки лікарських засобів, дозволений законодавством України.

ВІДПУСК ПРЕПАРАТІВ РЕЦЕПТУРНОЇ ГРУПИ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЛИШЕ ЗА РЕЦЕПТОМ ЛІКАРЯ!

Для замовлення товару в нашій системі, Вам необхідно:

  1. У пошуковому рядку ввести назву препарату або її частину.
  2. Обравши необхідний препарат, натиснути кнопку "Де купити" - з'явиться вікно, у якому міститься список аптек, в яких та за якою ціною даний товар є в наявності. Нижче цього списку є кошик Ваших покупок, в якому розкривається перелік обраних позицій. Також в цьому вікні є мапа, на якій зображені місця розташування аптек та ціна на обраний препарат. Натиснувши на позначку аптеки, Ви побачите графік роботи та її телефон. Повернутися до режиму зображення цін можна, натиснувши на хрестик в правому верхньому кутку.
  3. Обравши аптеку, вкажіть необхідну кількість товару, натискаючи плюс для його збільшення та мінус — для зменшення відповідно. Натисніть на зображення кошика для того, щоб додати обрану позицію. У кошику автоматично розкриється інформація про замовлення — сума, назва препарату та його кількість. Ви можете видалити певну позицію, якщо необхідно. Після додавання до кошику товару, Ви можете продовжити обирати товар, натиснувши кнопку "Закрити". Інформація про те, яка кількість товару та на яку суму знаходиться у кошику, буде відображатись у верхньому правому кутку. При виборі та додаванні іншої позиції до кошика, розкриється загальний перелік Ваших товарів, їхня сума та ціна. Ви можете коректувати список, видаляючи помилково додані позиції, натиснувши на іконку видалення позиції, що знаходиться праворуч від товару.
  4. При натисканні кнопки "Відправити замовлення", відкриється сторінка зі списком обраних Вами товарів, який Ви можете редагувати, змінювати кількість, видаляти позиції. Після того, як Ви натиснете кнопку "Відправити замовлення", відкриється форма відправлення замовлення, в яку необхідно ввести Ваші контактні дані — ім'я, номер телефону, адресу електронної скриньки та додаткову інформацію, якщо така є необхідною. Після заповнення усіх потрібних полів та натисканні кнопки "Відправити замовлення", розкриється вікно із номером Вашого замовлення.

Звертаємо Вашу увагу!!! Будь ласка, запишіть цей код, оскільки його необхідно буде повідомити співробітникові аптеки, в якій Ви будете отримувати замовлення. Без цього номеру отримати замовлення неможливо. Протягом години Ви отримаєте СМС повідомлення про його готовність.

Якщо протягом цього часу Ви не отримаєте СМС повідомлення, уточніть стан Вашого замовлення Ви можете за телефонами:

Ви можете отримати своє замовлення у вибраній аптеці протягом 48 годин з моменту підтверждення замовлення.

Приємних покупок та будьте здорові!

Номер замовлення:

Якщо впродовж часа з моменту, як Ви зробили замовлення, Ви не отримали СМС повідомлення про готовність Вашого замовлення, Ви можете отримати інформацію щодо стану замовлення за телефонами