Кошик порожній

Ваше ім'я (обов'язково):

Ваш email (обов'язково):

Тема (обов'язково):

Ваше повідомлення (обов'язково):


 Ім’я *
 E-mail *
 Сайт
 Відгук *
* Обов’язково

Захист від спаму
Введіть, будь ласка, цей текст у поле перед збереженням.
captcha

(57)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Клиент
26.10.2017 00:23
Добрый день!
Посетил аптеку «Копейка» по адресу г. Днепропетровск, пр. К.Маркса 123
Очень понравилась аптека, уютно, светло, отличный коллектив.
Выражаю Анастасии Сергеевне свою признательность и благодарность за профессионализм, внимание и компетентность .
Подсказала и грамотно объяснила , посоветовала в выборе лекарств.
Очень приятно обращаться к таким добрым и отзывчивым людям, как она, и получать грамотную консультацию при покупке лекарств.
Спасибо за понимание, способность работать с покупателем. Здоровья Вам и успехов в работе.


Алексей
25.09.2017 00:53
Аптека № 3 на Новокузнецкой 27 а . время работы до 21.00 пришел в 20.50 сказали уже не работают , обнулили кассу и отказались обслуживать . Телефон руководства дать отказались , книгу жалоб дать отказались , фамилию назвать отказались . Разберитесь . В случае повтора - будет жалоба в " ... Прав потребителей "



Добрый день Алексей! Приносим извинения за ситуацию. Будет проведено служебное расследование на предмет поступившей жалобы. К виновным будут применены соответствующие меры дисциплинарного характера.


Ольга
21.09.2017 10:18
Доброго времени суток.
Меня огорчил тот факт, что при заказе он-лайн пришло СМС-сообщение про готовность заказа и возможность его забрать по адресу просп. Победы, 100П с 7 до 20. Когда я на следующий день пришла в аптеку в 7:40, увидела закрытую аптеку и табличку с графиком работы с 8 до 20. Исправьте, пожалуйста, график работы отделения.

Виктория
28.08.2017 15:45
Прекрасный сервис, очень удобно самой все выбирать и забирать заказ! Приятные цены, в общем, все на высшем уровне!

Яна
03.08.2017 21:35
Хотелось бы обратить ваше внимание на скорость обслуживания в "Копейке" г.Полтава ул. Грушевского, 2б.Были очень довольны открытием аптеки в нашем районе,но совершив три визита,радости становится все меньше и меньше....Сегодня простояла в очереди больше 20 мин.,из 3-х касс,работает одна и очень медленно....Людей собрался полный зал,а остальные провизоры как будто этого и не замечали,после возмущения очереди,открыли вторую кассу,а провизор вместо того чтобы решить все вопросы мирным способом вступила в бурный спор с клиентами.Ну неужели так сложно спокойно разговаривать с людьми?Почему-то мне кажется,что нужно было уладить конфликт,а не подстегивать людей к скандалу....




Добрый день!У нас работающие 3 кассы:2 из них с 8,00-20,00,а одна  с 9,00 до 18,00.Маркировщика у нас нет,принимает товар весь коллектив по мере поступления.После 18,00 работает  2 первостольника,соответственно они же отпускают живую очередь и собирают инет.заказы.Была проведена работа с первостольником который вступает в конфликт с покупателем.


Вітаємо в системі електронних замовлень сайту "Аптека Копійка"!

Даний сервіс створений для швидкого пошуку медикаментів, предметів медичного призначення, лікувальної косметики та іншої продукції, що є в асортименті аптечної мережі. За допомогою цієї системи Ви можете замовити необхідні Вам товари в аптеці, що має найзручніше місце розташування, та за нижчими цінами, ніж ті, що можуть бути запропоновані Вам в роздрібній мережі.

Реалізація товарів за допомогою даного сервісу здійснюється за умови самостійного вивезення, оскільки на сьогодні це єдино можливий варіант доставки лікарських засобів, дозволений законодавством України.

ВІДПУСК ПРЕПАРАТІВ РЕЦЕПТУРНОЇ ГРУПИ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЛИШЕ ЗА РЕЦЕПТОМ ЛІКАРЯ!

Для замовлення товару в нашій системі, Вам необхідно:

  1. У пошуковому рядку ввести назву препарату або її частину.
  2. Обравши необхідний препарат, натиснути кнопку "Де купити" - з'явиться вікно, у якому міститься список аптек, в яких та за якою ціною даний товар є в наявності. Нижче цього списку є кошик Ваших покупок, в якому розкривається перелік обраних позицій. Також в цьому вікні є мапа, на якій зображені місця розташування аптек та ціна на обраний препарат. Натиснувши на позначку аптеки, Ви побачите графік роботи та її телефон. Повернутися до режиму зображення цін можна, натиснувши на хрестик в правому верхньому кутку.
  3. Обравши аптеку, вкажіть необхідну кількість товару, натискаючи плюс для його збільшення та мінус — для зменшення відповідно. Натисніть на зображення кошика для того, щоб додати обрану позицію. У кошику автоматично розкриється інформація про замовлення — сума, назва препарату та його кількість. Ви можете видалити певну позицію, якщо необхідно. Після додавання до кошику товару, Ви можете продовжити обирати товар, натиснувши кнопку "Закрити". Інформація про те, яка кількість товару та на яку суму знаходиться у кошику, буде відображатись у верхньому правому кутку. При виборі та додаванні іншої позиції до кошика, розкриється загальний перелік Ваших товарів, їхня сума та ціна. Ви можете коректувати список, видаляючи помилково додані позиції, натиснувши на іконку видалення позиції, що знаходиться праворуч від товару.
  4. При натисканні кнопки "Відправити замовлення", відкриється сторінка зі списком обраних Вами товарів, який Ви можете редагувати, змінювати кількість, видаляти позиції. Після того, як Ви натиснете кнопку "Відправити замовлення", відкриється форма відправлення замовлення, в яку необхідно ввести Ваші контактні дані — ім'я, номер телефону, адресу електронної скриньки та додаткову інформацію, якщо така є необхідною. Після заповнення усіх потрібних полів та натисканні кнопки "Відправити замовлення", розкриється вікно із номером Вашого замовлення.

Звертаємо Вашу увагу!!! Будь ласка, запишіть цей код, оскільки його необхідно буде повідомити співробітникові аптеки, в якій Ви будете отримувати замовлення. Без цього номеру отримати замовлення неможливо. Протягом години Ви отримаєте СМС повідомлення про його готовність.

Якщо протягом цього часу Ви не отримаєте СМС повідомлення, уточніть стан Вашого замовлення Ви можете за телефонами:

Ви можете отримати своє замовлення у вибраній аптеці протягом 48 годин з моменту підтверждення замовлення.

Приємних покупок та будьте здорові!

Номер замовлення:

Якщо впродовж часа з моменту, як Ви зробили замовлення, Ви не отримали СМС повідомлення про готовність Вашого замовлення, Ви можете отримати інформацію щодо стану замовлення за телефонами